Friday, March 28, 2008

SALAM


Salam semua...buat sesiapa yg sudi menyinggah dan membaca segala isi kandungan dlm blog ni...Buat permulaan ni...terimalah dulu..ucapan salam buat semua..InsyaAllah..bila ada kelapangan..saya akan mula berbicara ttg apa saja dlm blog ni...semoga saya dpt berkongsi luahan mahupun apa jua idea dengan pengunjung yg sudi berkunjung ke blog ini....



Sebenarnya tujuan saya mewujudkan blog ni adalah sebagai medan bagi saya mencurah rasa tentang apa jua perkara...bagi saya melalui penulisan juga..kita mampu utk release tension sbb kita bebas meluahkan apa jua yg kita rasa...tak kisah ler samada org boleh terima atau tidak..yang penting...saya puas dan sebenarnya saya ni mmg suka menulis atau mengarang...kononnya hendak mngikut jejak langkah abg saya..(seorang penulis skrip dan novel) rasa kagum jgk tgk dia mampu menghasilkan byk novel-novel menarik....mana tahu satu hari nanti..saya boleh mengikut jejak langkah dia....hehe..!! Amin...


Apa-apapun,Setakat ni dulu catatan@coretan saya buat masa ini...InsyaAllah akan menyusul lagi coretan lain selepas ini...salamzzz...


0 comments: