Wednesday, June 4, 2008

HMMMMMMMMM....

Hmm..org kata…patah tumbuh, hilang berganti….satu pergi 10 datang…..dan yg ganti tu..kdg2 lebih baik dari sebelumnya…hmm…bole caya ke? Or yg akan dtg akan lebih teruk dr sebelum nih???? Ntah laaaa labuuuuuuu…aku dh malas nak fikirkan sbnrnya…tapi benda2 nih mmg menyesakkan dada dan fikiran aku..sampai buat aku rasa give up dan fed up….bukan tak redha dgn keadaan skrg….Cuma apa bole aku kata…aku dah cukup letih melalui benda yg sama..sampai aku dah naik muak….dan sampai aku rasa sampai satu tahap…im not longer interested…..ya jodoh pertemuan di tangan tuhan….(kena percaya dgn itu…) Cuma…saat ini..aku dh naik letih..bosan dan muak dgn persoalan nih…terlalu byk kekecewaan yg terpaksa aku lalui sblm ni…for me enough is enough…im not longer interested…(maybe aku cakap mcm nih..sbb aku skg tgh berada dlm tekanan yg amat sgt..dan masih tak mampu terima kenyataan..) ntah lah..persetan dgn semua tuh..sememangnya hati aku dh letih…….dah terlalu byk masa,wang,tenaga yg aku perabiskan hanya utk sesuatu yg akhirnya MENGECEWAKAN aku..!!!!!!!!!!!! im so tired rite now……I need some rest…berehat dari kekecewaan……berehat dr perkenalan sia-sia…..berehat dr perkenalan yg akhirnya membawa bencana pd diri aku…!!

Orang kata akan ada pengganti…..(kononnya..) tapi jujur aku akui…aku dah letih nak memulakan sesuatu tu semula…..letih nak memulakan kembali sesuatu hubungan..letih nak berkenalan,letih nak mencari keserasian….letih nak membaja semula rs kasih syg..ntah lah letih utk segalanya..bukan mudah utk satu perkenalan,mencari keserasian,kesefahaman,kepercayaan……ntah…..im really sick and exhausted….

Tapi aku tak bole cakap besar, sbb semua tu urusan Allah……Cuma….satu perkara aku rasakan skrg ni….jika benar ada penggantinya….aku tak sabar nak tgk sape lah gerangan org yg bertuah sgt tuh….yg baik sgt tuh…yg konon perfect sgt utk aku…I really nak tahu….dan yg pentingnya..coz aku ada byk perkara nak diperkatakan pd dia…..or....maybe lebih baik aku bersendiri selamanya.....

0 comments: