Thursday, April 3, 2008

Aku Rindu....

Tiba-tiba je aku rasa mcm nak berjiwangz…entah knp dlm keadaan sedikit stress nih…mula lah fikiran dan ingatan melayang ke lain…hmmm….lately bila balik n pergi kerja….asyik jammed jek jln..maklum le musim ujan dan banjir kilat…so…otw tu…terpandanglah bangunan berkembar KLCC…bila terpandang KLCC…automatic ingatan aku terarah kepada seseorang….siapa orgnya…biarlah rahsia..tapi mengenalinya byk meninggalkan kenangan manis dan juga pahit dlm diri aku…Masih segar dlm ingatan aku..saat pertemuan pertama aku dgn dia…di KLCC lah tptnya…huhh...segalanya indah waktu tu...(hah...cepat2 aku tepis semua kenangan tu...)
Bila dikenang semula…rs mcm mimpi pun ada…tak terjangka aku dpt kenal mesra dgn dia…even he`s not my 1st love…tapi..ntahlah..aku menyukai dia dan menyayangi dia lebih dr yg dia tahu…apapun….benda dah berlalu…aku terpaksa terima hakikat yg aku dan dia tak mungkin dpt bersama…

Biarlah ler dia benci kat aku ke..meluat ke..apa ke…aku taknak tahu dan taknak kisah psl tu…yg aku tahu..aku penah meyayangi dan menyenangi dia…ada masanya aku masih merindui kehadiran dirinya dlm hidup aku…yupp..dia sbnrnya seorang yg baik….caring…kelakar…siapa2 pun bole mudah mesra dgn dia….itulah yg buat kdg hati ni geram dan sakit hati..coz dia ni mesra alam....dan dah nama pun lelaki....so..apa lagik..mudah le dia mesra alam dgn insan2 yg berlainan jantina...

Entahlah…aku tak suka sbnrnya bila kenangan dtg bertandang….bak kata org..yg lepas tu..biarlah lepas…dah jd sejarah pun…tapi..aku hanya manusia biasa….kadang-kadang masih dihambat kenangan lama yg tak mungkin terulang…..hmm……dihati kecil aku..menangis lagi…sambil layan lagu Ramlah Ram.. "ketentuan"

0 comments: