Friday, April 11, 2008

AKU STRESS LAGI….

Hmm..dah lama jugak aku tak update kat blog nih…ntah le..aku kekeringan idea…sbbnya fikiran aku tgh runsing dan kembali berserabut..bercelaru..…..huwaaaa….aku tak sanggup nak hadapi hal2 mcm ni lagi….Ya Allah ampuni lah dosa hambaMu ini…..kuatkan lah hati aku hadapi semua ini..sekali lagi….Aku diburu kenangan…kesilapan lampau.. dan kini mengulangi kesilapan serupa…segalanya mcm flashback….dan segala mcm perkara yg begitu membebankan hati dan perasaan aku kini…nak aku menangis..tapi aku dah letih menangis…dh terlalu byk airmata yg aku titiskan sebelum ni…Ya Allah….kuatkan lah hati aku…aku taknak jadi lemah seperti sebelum ni..Ya Allah…hambaMu yg lemah dan hina ini..memohon belasMu..bantulah dan berilah aku kekuatan dan keteguhan hati utk melalui badai kedua yg bakal melanda hidup aku kini….

0 comments: