Tuesday, April 29, 2008

Hari Yang Tension..!!

Dah lama aku tak update blog ni…ntah le sbb aku tandus idea agaknye…Anyway, pagi ni..bangun jek tido…huwaaa…aku terasa kemalasan yg melampau…malas nya nak bangun..liat tul nak berenggang dgn katil..aku masih lagi berselubung dgn selimut sambil memeluk bantal…ahhhhh..!! sedapnyer..bestnyee kalau dpt sambung tido lagik….tapi….apekan daya….aku terpaksa jugak bangun utk gi keje….aiyakk..!! malas yg teramat sgt…
(haila! Nape lah hr nih bkn hari cuti?? Kate ku didlm hati..) dgn lemah longlai aku melangkah ke bilik air…..dah bersiap2 segala mcm..aku pun bertolak ke tpt keje…..setelah isik myk dan segala bagai….aku dgn ngantuk2 nih..menghala ke MRR2..
sebaik je masuk ke MRR2 dr Gombak..OMG !! perghhh…aku nmpk lampu2 berwarna merah menyala dgn byk…arghhhhhh!!! Tension aku..!! benda yg tak gemar aku nk tgk dan lalui…..bengang yg teramat aku rs..sbb seawal pagi aku…dh stucked dlm JAMMED!!!!!!!!!…mula ler rasa telinga nak berasap2 jek…aku dh rasa x senang duduk sbb hari sblmnya pun aku dah terperangkap dlm jammed jugak..!!! aku rs nak jek aku patah balik umah dan tidoo..zzzzZZZ..!!(tp itu hanya impian x kesampaian…hik3x..) aku terpaksa REDAH JER..!! jammed tu…..
aku igtkan ada eksiden ke…hape ke….. tup3x aku tgk ade construction rupanyaa….adesss..panas bdn aku rasa…..sakit hati bkn kepalang..!! yelah ape lah cerdik pandai sgt dorang tuh..pagi2 buta..time org nk gi keje…sibuk plak nak turap jln….hampeh..takde otak agaknya…dan kesudahannya..aku sampai kat opis kul 8.00 pagi….gara2 jln jammed…selama 1 jam setgh aku terperap dlm kete..sungguh lah masaku terbuang begitu saja…huhu!!! Bygkan kuar umah 6.30 pagi tp kul 8.00pg baru sampai kat opis….huhu!! beginilah nasib diriku…jln jammed tak dpt dipisahkan dlm rutin hidup aku..!!

0 comments: